Urria-octubre



Lehengo saioetan nagusiekin zenbakien deskonposaketa berrikusi dugu. Horretarako unitateen edalontziak egin ditugu. Gero edalontzi horiekin zenbakiak deskonposatu ditugu. Bestalde, motrizitatea lantzeko mikado jolasa egin dugu.

En las primeras clases hemos trabajado la descomposición de los números. Para eso hemos creado los vasos de unidades y los hemos utilizado para descomponer los números. Por otra parte para trabajar la motricidad hemos jugado al juego de mikado.





 Bestalde, motrizitatea lantzeko mikado jolasa egin dugu. Amaitzeko, Lego materialak aurkeztu dizkiegu ikasleei. Hurrengo saioaetan Legoekin jarraituko dugu.


 Para finalizar el mes, hemos introducido materiales de Lego, con los que seguiremos trabajando en próximas sesiones.





Txiki eta ertainen taldeari HEGAZTIAK deituko diegu, lehen egunean gelako bidea hegaztiak bagina bezala egin genuelako.
Hegaztiek NUMICON deitzen den material batekin dadiltza jolasean, hau esploretan, eraikuntzak eginez, puzleak, dorreak.... guzti honen helburua zenbakien deskonposaketa izango da. Saio guztiak galdera batekin hasten gara, ZERGATIK GUK PUSTEN DITUGUN GLOBOAK EZ DUTE EGAN EGITEN ETA JAIETAKOAK EROSTEN DIRENA BAI? edo PAKETE BAT BIDALTZEN NAHI BADUGU ZERGATIK IPINI BEHAR DA HELBIDEAN ZENBAKIA?ZERGATI DAUDE KALEAK ZENBAKIZ BANATUTA?

Al grupo de los pequeños y medianos les llamaremos HEGAZTIAK porque el primer dia fuimos volando hasta clase como si fueramos aves.
Con ellos hemos trabajado mediante el NUMICON haciendo costrucciones, torres, puzles.... con la idea de luego trabajar la deskonposicion de los numeros.
La clase siempre empezamos con una pregunta, POR QUE LOS GLOBOS QUE INFLAMOS NOSOTROS NO FLOTAN Y LOS QUE COMPRAMOS INFLADOS SI? o SI QUEREMOS MANDAR UN PAQUETE POR QUE TENEMOS QUE PONER UN NUMERO EN LA DIRECCION? POR QUE HAY NUMEROS EN LAS CALLES?






Eta amaitzeko LEGO LEARM TO LEARM eta DUPLOEKIN ahozko problemak landu genituen.

Y para terminar con LEGO LEARM TO LEARM y DLUPLO trabajamos los problemas horalmente

No hay comentarios:

Publicar un comentario